Applicazioni di a macchina automatica di fabricazione di guanti dispunibuli

Anmacchina automatica per fà guanti dispunibulipò pruduce parechji tipi di guanti di prutezzione di u travagliu, guanti di maglia, guanti resistenti à l'acidu è alcali, guanti resistenti à l'oliu, guanti di saldatura, guanti anti-vibrazioni, guanti resistenti à fiamma, guanti antistatici, guanti antipolvere, guanti di gomma, è guanti statici è etc. A macchina automatica di fabricazione di guanti hè adattata per sigillare è tagliare film plastichi di polietilene d'alta densità (HDPE) è polietilene di bassa densità (LDPE) in guanti, è hè largamente utilizatu in hotel, cura di salute, vita di famiglia, prutezzione di pittura. , saloni di bellezza, travagliu di giardinu è travagliu chjaru.E macchine automatizzate per a fabricazione di guanti aiutanu à automatizà e attività ripetitive chì altrimenti serianu costose.
Caratteristiche di a macchina automatica di fabricazione di guanti

Adopta u cuntrollu di u microcomputer touch screen, tira i materiali da un mutore di mischju trifase, è usa a so funzione di cunti automaticu per determinà a quantità di guanti da pruduce.Pò esse persunalizatu per diverse forme di muffa di cuteddu, è faciule da carica è scaricate.Cù posizionamentu precisu è operazioni simplici, pò fà sacchetti in modu efficiente.Manichi di dita di film è altri tipi di prudutti plastichi speciali ponu ancu esse pruduciutu secondu i bisogni di i clienti.
1. Meccanismu di barra di scorrimentu cumplettamente chjusu permette à a macchina automatica di fabricazione di guanti per alimenta automaticamente l'oliu è rinfurzà a so resistenza à l'usura.
2. U dispusitivu di cunversione di dui culori cuntrullati digitalmente aiuta i fornitori di l'equipaggiu di fabricazione di guanti facenu i guanti più populari è migliurà l'efficienza ecunomica di i fornituri.
3. Dispositivo automaticu di lubricazione di pressione d'iniezione forte assicura chì a macchina pò ancu eseguisce nurmale à 55rpm è aumenta l'efficienza operativa.
4. Dispositivu d'iniezione di l'aria anti-polvere guarantisci chì i guanti puliti è puliti sò cum'è prudutti d'alta gamma.
5. Cutter Durable cù alta materia carbide cemented hè aduttatu in umacchina per fà i guanti, riducendu assai u tempu per affilare u cuteddu è aumentanu a resistenza à l'usura à 1-2 volte più altu ch'è u cutter cù materiale generale d'acciaio à altu carbonu.
6. Dispositivu di regulazione di u voluminu di u filu permette à a macchina di fà i guanti di avè un voluminu di filu regulabile di 1-2mm, chì supera u voluminu di filu di a macchina di cucitura overlock è pò pruduce un grande voluminu di filu.
7. New mudellu di filu-piglià-up meccanismi hà struttura sèmplice, u funziunamentu stabile è facili adjustment.
8. I guanti pruduciuti cù l'usu di i sinkers sò assai elastici, duru, suave è còmode.
9. Meccanisimu di l'agulla di curvatura superiore adjustable risponde à i bisogni di u grossu di cucitura.
10. Dispositivu di alimentazione differenziale flexible è cunvene salva u travagliu, riduce i costi di produzzione è riduce i costi di mantenimentu.
11. U cuntrollu di u teclatu faciule è u funziunamentu face chì l'operatori capiscenu facilmente è cumincianu rapidamente.


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi