I guanti dispunibuli ponu aiutà à prevene l'infezzione cù u novu coronavirus?

Durante l'epidemie, portà maschere è l'igiene di e mani sò duie cose chì sò profondamente arradicate in a mente di e persone.In più di e maschere, i disinfettanti per e mani è i disinfettanti senza mani, chì sò scarsi, i guanti dispunibuli entranu ancu in e case di e persone.I guanti dispunibuli sò fatti damacchine per guanti usa e getta.
Sia in a strada o in l'uspidale, pudete spessu vede e persone chì portanu guanti dispunibuli per prutezzione.Tuttavia, i guanti dispunibuli ponu veramente riduce u risicu di cuntrattà u novu coronavirus?
Sicondu u Centru Chine per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie (CCDC), e rotte principali di trasmissione di u novu coronavirus sò a trasmissione di gocce è a trasmissione di cuntattu.A trasmissione di gocce si riferisce à l'inalazione diretta di gocce chì cuntenenu u virus chì causanu infezzione, chjamata trasmissione di gocce, chì pò esse prevenuta da maschere;A trasmissione di cuntattu si riferisce à strincà a manu o à toccu superfici contaminate da u virus, è dopu e mani chì toccanu l'ochji, u nasu è a bocca chì causanu infezzione, chjamata trasmissione di cuntattu, chì pò esse prevenuta da lavà e mani cù sapone (sapone) è acqua corrente, o mani. sanitizer gratuitu.
I guanti dispunibuli ghjucanu un rolu impurtante in a prevenzione clinica di l'infezzione incruciata, cusì per u publicu generale, hè pussibule di ghjucà un rolu in a prevenzione di l'infezzione?
Induttendu guanti, e mani ghjucanu un bonu rolu protettivu, ùn entreranu micca in cuntattu cù quelli batteri è virus, è ùn anu micca bisognu di lavà e mani spessu o di disinfezione, salvendu assai prublemi.In ogni casu, ancu s'è e mani sò pulite, l'esternu di u guantu hè macchiatu cù assai terra.
Quandu si portaguanti, ùn porta micca guanti per toccu a to faccia.I guanti dispunibuli ci dannu una illusione di "sicurezza", spessu vede a ghjente chì porta sempre guanti dispunibuli, per sorte i capelli, i vetri, u nasu soffiatu, l'aghjustà a pusizione di a maschera è cusì, ma queste cose brutte à u nostru corpu.À questu puntu, ùn ci hè nunda di prutezzione di e vostre mani.À u listessu tempu, ùn aduprate micca ripetutamente guanti dispunibuli.Per esempiu, quandu si portanu guanti, u telefonu sona, caccià i guanti per risponde à u telefunu, è poi mette i guanti di novu, in modu chì e mani sò faciuli di diventà brutte.
In più di portà guanti, ci sò ancu assai struzzioni quandu si toglie i guanti.Prima, ci vole à piglià cura di ùn lascià l'esterno di u guantu toccu a pelle.Per esempiu, per caccià u guante di manca, duvete aduprà a manu diritta per piglià l'esternu di u guante di manca à u polsu senza toccu a pelle, pigliate stu guante è turnate a capa interna di u guanti.Mantene u guantu sguassatu in a manu diritta chì porta sempre u guantu, poi mette i dita di a manu manca longu u polsu di a manu diritta in l'internu di u guantu, turnate a capa interna di u sicondu guantu è imbulighjate u primu. guante à l'internu prima di scaccià.
"I guanti dispunibuli ùn deve esse riutilizzati, è lavà e nostre mani dopu avè toltu hè un modu più affidabile per assicurà l'igiene di e nostre mani".U novu coronavirus hè relativamente contagiosu, è a trasmissione di cuntattu hè un modu impurtante di trasmissione, cusì a ghjente hà bisognu di attentu à portà maschere è l'igiene di e mani quandu esce.Attualmente, u NCDC ùn ricumande micca chì u publicu applicà guanti dispunibuli per prevene a trasmissione.A necessità di prutezzione pò esse soddisfatta da lavà e mani regularmente o usendu disinfettante senza mani.
Se ùn site micca sicuru è vulete usà guanti dispunibuli, deve ancu esse attentu à ùn toccu a vostra faccia cù guanti brutti è assicuratevi di lavà e mani dopu avè toltu i guanti.
Hailufenghè un fabricatore di macchina di guanti, se vulete sapè di piùmacchina di guanti, benvenutu à cunsultà.


Tempu di Postu: 26-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi