Aumentu di a quota di mercatu di i guanti di nitrile

L'equipaggiu di prutezzione persunale si riferisce à l'equipaggiu chì prutegge u corpu di u portatore da ferite o infezzione.U mercatu globale di l'equipaggiu di prutezzione persunale hè custituitu da diversi prudutti chì sò segmentati in diverse sottocategorie basate nantu à a parte di u corpu chì hè prutetta, cumpresi i prudutti di prutezzione di e mani cum'è guanti dispunibuli è guanti di sicurezza;prudutti di prutezzione respiratorja cum'è maschere;prudutti di prutezzione di u corpu cum'è vestiti di barriera;prudutti di prutezzione di l'ochji è a faccia cum'è maschere di faccia è maschere per l'ochji;è altri cum'è i disinfettanti lasciati.
U mercatu glubale di l'equipaggiu di prutezzione persunale hà generatu rivenuti di vendita di USD 37,6 miliardi in 2019. In 2019, i prudutti di prutezzione di e mani era a più grande subcategoria cù una quota di mercatu di 32,7% è i guanti dispunibuli cuntavanu 71,3% di sta subcategoria.Cù a crescita di a quota di guanti dispunibuli, u mercatu di e macchine di guanti hè destinatu à cresce ancu.Wuxi Hai Roll Fone Science And Technology Co., Ltd.,vendemacchina per guanti di nitrile,macchina di guanti di latticeè altrimacchina automatica di guanti.Se vulete sapè di più nantu à u prezzu di a macchina di fabricazione di guanti, benvenuta a vostra dumanda!

A dumanda aumentata di guanti dispunibuli in emergenze
I guanti dispunibuli agiscenu cum'è una barriera trà e mani di u portatore è e superfici esposte, prevenendu a trasmissione incruciata è l'infezzione di contaminanti o batteri da u portatore.I guanti dispunibuli sò classificati da u so materiale, chì include principalmente nitrile, PVC è lattice.I guanti di nitrile dispunibuli sò fatti di 100% lattice di nitrile sinteticu è sò adattati per l'esami medichi, a manipulazione di l'alimentariu è l'usu industriale generale è sò senza allergenu di proteina.
I guanti di PVC dispunibuli sò fatti di resina di pasta di PVC è sò adattati per l'esami medichi, a manipulazione di l'alimentariu, l'usu di a casa è l'usu industriale generale.
I guanti di lattice dispunibuli sò fatti di lattice di gomma naturale è sò adattati per l'esami medichi, a manipulazione di l'alimentu, l'usu di a casa è l'usu industriale generale.I guanti di lattice dispunibuli cuntenenu proteini è ponu esse allergenici.
U mercatu glubale di i guanti dispunibuli hè in crescita constantemente in volumi da 385,9 miliardi di unità in 2015 à 529 miliardi di unità in 2019, à un CAGR di 8,2%.Dapoi u focu COVID-19, a dumanda di guanti dispunibuli hè aumentata significativamente, superendu l'offerta glubale.Sceglie una alta qualitàmacchina di guantiè un prufessiunalefabricatore di macchina di guantihè impurtante in tali tempi.
In quantu à i rivenuti di vendita, i guanti di nitrile anu tenutu a più grande cota di mercatu in 2019 cun 45,5%, seguita da guanti di PVC è guanti di lattice cù 27,3% è 25,0%, rispettivamente.Trà queste trè categurie, i guanti di nitrile anu vistu u più grande aumentu di i rivenuti di vendita è hè previstu di cresce più in u futuru.
I guanti di nitrile sò prubabilmente guadagnà una quota di mercatu più altu in u futuru.
1. I guanti di nitrile sò cunfortu, morbidi è flessibili cum'è i guanti di lattice naturali, ùn cuntenenu micca proteini di lattice chì causanu allergii, è sò più coerenti in qualità di guanti di lattice naturali.
2. Cum'è a tecnulugia di pruduzzione avanza, u costu di a fabricazione di guanti di nitrile diminuisce, facendu più prezzu.
3. I guanti di nitrile ponu esse pruduciutu à grande scala per risponde à a crescente dumanda generata da l'irritanti COVID-19, paragunatu à i guanti di lattice naturali chì a so offerta hè limitata da a dispunibilità di materie prime naturali.
Cume l'industria medica è elettronica cuntinueghja à evoluzione, novi prucessi è tecnulugia seranu applicati à a produzzione di guanti.In u risultatu, i pruduttori chì ponu prufittà di novi prucessi è tecnulugia, cum'èautomatizazione di a macchina di guantiè l'intelligenza artificiale, serà più competitiva.


Tempu di Postu: Nov-04-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi