Guanti di nitrile - u futuru capu di u mercatu

Nitriluhè una gomma, sintetizzata da acrilonitrile è butadiene.Ùn pruvucarà reazzioni allergii è dermatitis perchè ùn cuntene proteini, è hè ancu resistente à i solventi chimichi.E so proprietà meccaniche, proprietà fisiche, cuntenutu di ioni extractable è altri indicatori sò megliu cà guanti di lattice è guanti di PVC.A causa di i vantaghji di i guanti di nitrile, a quota di u mercatu aumenta annu per annu, cusì u mercatu di i guanti di nitrile hà un spaziu enormu per u sviluppu.Cum'è a cuscenza di i cunsumatori di i vantaghji di i guanti di nitrile aumenta, i guanti di nitrile diventeranu inevitabilmente u mercatu dominante di guanti dispunibuli.Wuxi Hail Roll Fone Science & Technology Co., Ltd.hè afabricatore di macchina di guanti in Cina, vendemacchina per guanti di nitrile, ogni quistione nantu à a macchina di guanti, benvenutu à cunsultà.

Vantaghji di u produttu
1.Outstanding resistenza chimica, anti certi acidi è alkalis, bona prutezzione chimica contru à sustanzi currusivu cum'è solventi è pitroliu.
2. Boni pruprietà fisiche, boni prestazioni anti-lacrime, anti-puncture, anti-friction.
3. Stile cunfortu, secondu u disignu ergonomicu di a machina di guanti, cusì chì l'investimentu còmode, favurèvule à a circulazione di sangue.
4. Nisuna proteina, cumposti amino è altre sustanzi dannusu, assai pocu allergii.
5. Cortu tempu di degradazione, faciule da manighjà, favurèvule à a prutezzione di l'ambiente.
6. Nisun cumpunente di siliciu, cù certe proprietà antistatici, adattati per l'industria elettronica.
7. Bassu residui chimichi nantu à a superficia, bassu cuntenutu ionicu, cuntenutu di particella chjuca, adattatu per un ambiente strettu di stanza pulita.
Settori applicabili
U persunale di u laboratoriu:I guanti di nitrile sò comodi è còmode, cù un rendimentu stabile è una resistenza chimica eccellente per evità l'irritazione di a pelle è ferite da i sustanzi chimichi, facendu una scelta eccellente per u persunale di laboratoriu.
Cura di i zitelli:U persunale di u centru di ghjornu porta guanti cum'è una barriera protettiva trà elli è i zitelli.U persunale porta guanti quandu cambia i pannolini, pulisce e stanze, lava i ghjoculi è alimenta i zitelli per prevene a contaminazione incruciata.
Cura d'urgenza:Cum'è una barriera trà u purtatore è u paziente, questu hè un altru spaziu impurtante di usu di guanti.I guanti d'esame di nitrile dispunibuli, chì sò senza lattice è non allergenici, sò una scelta excelente per i primi rispunsevuli per cumbatte u sangue, i patogeni è altre malatie durante i primi aiuti.
Sopra hè u cuntenutu diguanti di nitrilepruduciutu da a macchina di pruduzzioni di guanti, avemu ancumacchina per guanti di nitrile, macchina di guanti di gomma, macchina di guanti di lattice, etc.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi