Guanti di nitrile - u futuru capu di u mercatu?

Nitriluhè una gomma, sintetizzata da acrilonitrile è butadiene.Ùn pruvucarà reazzioni allergii è dermatitis cum'è ùn cuntene proteini, hè ancu resistente à i solventi chimichi è e so proprietà meccaniche, proprietà fisiche è cuntenutu di ioni extractable sò megliu cà guanti di lattice è PVC.A causa di i vantaghji di i guanti di nitrile, a quota di u mercatu aumenta annu per annu, cusì ci hè un vastu spaziu per u mercatu di i guanti di nitrile per sviluppà.Cume a cuscenza di i cunsumatori di i vantaghji di i guanti di nitrile aumenta, i guanti di nitrile sò destinati à diventà u mercatu dominante per i guanti dispunibuli.
Vantaghji di u produttu
1. Resistenza chimica eccezziunale, prutezzione contru certi acidi è alkali, una bona prutezzione chimica contr'à sustanzi corrosivi cum'è solventi è petroleum
2. Boni proprietà fisiche, bona resistenza à strappare, punchjà è freccia.
3. Stile cunfortu, macchina di guanti ergonomicamente cuncepitu, facendu cunfortu di portà è favurevule à a circulazione di sangue.
4. free di prutiìni, cumposti amino è altri sustanzi dannusu, assai pocu allergy.
5. Cortu tempu di degradazione, facile à manighjà è amichevuli di l'ambiente.
6. Nisun cumpunente di siliciu, cù certe proprietà antistatici, adattati per l'industria elettronica.
7. Bassu residui chimichi nantu à a superficia, u cuntenutu bassu ionicu è u cuntenutu di particella chjuca, adattatu per ambienti stretti di stanza pulita.

Settori applicabili
U staffu di u laboratoriu:Guanti di nitrilesò una grande scelta per u staffu di u laboratoriu chì si adattanu comodamente, sò stabili è anu una resistenza chimica eccellente, prevenendu l'irritazione di a pelle è i danni da i chimichi.
Puericultura: U persunale di u centru di ghjornu porta guanti cum'è una barriera protettiva trà elli è i zitelli.U persunale porta guanti quandu cambia i pannolini, pulisce e stanze, lava i ghjoculi è alimenta i zitelli per prevene a contaminazione incruciata.
Cura di i primi aiuti: Cum'è una barriera trà u portatore è u paziente, questu hè un altru spaziu impurtante di usu per i guanti.I guanti d'esame di nitrile dispunibuli, chì sò senza lattice è non allergenici, sò una scelta excelente per i primi rispunsevuli per cumbatte u sangue, i patogeni è altre malatie durante i primi aiuti.
I travagliadori di linea, i travagliadori di l'assemblea è i travagliadori di a fabricazione: I travagliadori esposti à sustanzi chimichi dannosi, cum'è quelli chì travaglianu in e piante di fabricazione è di trasfurmazioni di batterie, sò esposti à i periculi di u piombo è anu bisognu di portà guanti mentre travaglianu.I guanti di nitrile sò a megliu scelta in queste situazioni perchè sò fatti da una gomma sintetica cù una resistenza chimica eccellente.Inoltre, i guanti di nitrile sò più còmode di portà è si adattanu megliu à a manu quandu entranu in cuntattu cù u calore di u corpu, cusì furnisce una sensibilità di manipolazione megliu.
Ristorazione: I guanti di nitrile sò cunfortu à a manu è adattati per longu periodi di usu, facenu ideali per l'usu in a trasfurmazioni di l'alimentariu è u serviziu di l'alimentariu, ancu s'è i guanti di PVC è PE sò di sicuru una scelta alternativa, ma solu per operazioni ligere è brevi.
I travagliadori di imballaggio: L'imballaggio hè à a fine di a prucedura di trasfurmazioni è di novu deve rispettà e limitazioni di e regule di sicurezza alimentaria.Inoltre, l'usu di guanti impediscenu marchi di impronte digitali chì puderanu dannà a pulizia di l'imballu.
I travagliadori di mantenimentu: I travagliadori di mantenimentu sò spessu esposti à grassu, oliu è altri solventi quandu anu servitu a machina, l'equipaggiu è i veiculi, è aduprendu dispunibuli.guanti di nitrilemantenenu e so mani prutette.
I travagliadori di stampa: I stampi utilizanu sustanzi chimichi per stampà etichette è altri materiali stampati.Sti chimichi spessu includenu emulsioni, inchiostri, oxidanti è diversi solventi.I guanti dispunibuli pruteghjanu i travagliadori da i sustanzi chimichi chì ponu dannà a so salute, cum'è u dannu neurologicu causatu da a penetrazione in a pelle.In vista di questi periculi chimichi, i guanti di nitrile sò un must.
I travagliadori di l'igiene: questi travagliadori anu bisognu di guanti per pruteggiri da i sustanzi chimichi in i prudutti di pulizia è per prutegge si da i patogeni durante a pulizia di i toilette.I guanti di nitrile sò spessu usati da stu gruppu di travagliadori per via di a so capacità di cummattiri i sustanzi chimichi dannosi.
U persunale di sicurezza: Questi staffi anu bisognu di portà guanti quandu facenu cuntrolli di sicurezza per prevene a contaminazione incruciata quandu entranu in cuntattu cù a persona verificata.
Industria di parrucchieri: I guanti di nitrile sò cunfortu di portà per longu periodu di tempu è sò ideali per l'industria di parrucchieri per evità l'irritazione di a pelle è i danni causati da i chimichi.


Tempu di Postu: Dec-15-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi