Formula di guanti in PVC, guanti in PVC in polvere è prucessu di produzzione di guanti in PVC senza polvere

guanti di PVCsò guanti sottili fatti mischjendu resina di pasta di cloruru di polivinile, plastificante, stabilizzante è agenti chì riduce a viscosità in resina di pasta plastificata, chì hè impregnata, secca è plastificata attraversu u prucessu.
Caratteristiche di i guanti di PVC
guanti di PVCsò fatti di polyvinyl chloride attraversu un prucessu speciale.I guanti sò senza allergeni, senza polvere, bassa generazione di polvera, bassu cuntenutu ionicu, senza plastificanti, esteri, oliu di silicone è altri cumpunenti, cù una forte resistenza chimica, bona flessibilità è toccu, faciule è còmode di portà, cù anti- proprietà statiche, è pò esse usatu in un ambiente senza polvera.
Features: 1. Resistente à l'acidi dèbuli è l'alkali;2. Bassu cuntenutu ionicu;3. Bona flessibilità è toccu;4. Adatta per i prucessi di produzzione cum'è semiconduttori, cristalli liquidi è discu duru.
I guanti di PVC usanu gamma
1 、 Materiale PVC di alta qualità.2 、 usu universale per e duie mani, apertura di u polsu à bordu arrotolatu.3 、 Unicu prucessu post-trattamentu, senza irritazione di a pelle, fenomenu allergii.4 、 Bassa generazione di polvera è cuntenutu ionicu, imballaggio senza polvera à vacuum.5 、 Applicabile à stanza pulita / stanza pulita / attellu di purificazione / semiconduttore, fabricazione di discu duru, ottica di precisione, elettronica ottica, fabricazione di cristalli liquidi LCD / DVD, medicina biologica, strumenti di precisione, stampa PCB è altre industrie.I guanti di PVC sò largamente usati per a prutezzione di u travagliu è l'igiene di a casa in l'ispezione di a salute, l'industria alimentaria, l'industria chimica, l'industria elettronica, l'industria farmaceutica, l'industria di pittura è di rivestimentu, industria di stampa è tintura, agricultura, silvicultura, zootecnia è altre industrie.
Formula guanti in PVC
Polvere di PVC 100 parte
DOP 78-82 parti
TXIB 10-15 parti
Calcium and zinc stabilizer 2-2,5 parts
Pigmentu 0,01-2 parte
Oliu di soia epoxy 2-2,5 parte
(Domestic) reducer di viscosità 10-15 parte
Filler Quantità adatta
Aghjunghjite ogni tipu di materia prima in proporzione, stirate una volta per defoam è lasciate stà, filtrà, stir two volte è vacuum defoam.
Prucessu di pruduzzioni di guanti in PVC
Dopu a filtrazione, l'aspirazioni è a stallazione, a mistura hè pompata in u tank di impregnazione di a linea di produzzione.In cundizioni normali di pruduzzione, i stampi di manu nantu à a linea entranu automaticamente in u tank di impregnazione, è i stampi di manu cù l'emulsione attaccata escenu da u tank d'impregnazione à u turnu, rotannu continuamente durante a marcia per fà l'emulsione in a superficia di i stampi di manu uniformi. , è fate a goccia l'emulsione in eccesso.U liquidu dripping hè tornatu à u tank di impregnazione attraversu u tank di cullizzioni.Dopu dripping l'emulsione eccessiva, u muffa di a manu si move cù a linea di produzzione in u fornu, induve a temperatura di u fornu hè cuntrullata à 230-250 gradi Celsius è l'emulsione nantu à u toccu di a manu hè cotta è formata in questa cundizione.I stampi di manu da u fornu sò naturalmente rinfriscati, i labbra rotulati è pulverulati, è dopu i guanti sò sguassati manualmente da i stampi di manu, chì si movenu continuamente versu u tank di impregnazione.I guanti di PVC scaricati sò pulverizzati è poi almacenati cum'è prudutti finiti.
Prucessu di guanti in PVC in polvere
Dosaggio → miscelazione → filtrazione → antischiuma statica → appiccicazione → gocciolamento → cottura → raffreddamento → rotolamento di labbra → immersione in polvere (farina di mais) → sformatura → rimozione di polvere → ispezione di qualità → imballaggio → stoccaggio
Flussu di prucessu di guanti in PVC senza polvere
Miscelazione → Agitazione → Filtrazione → Standing and defoaming → Materiale appiccicoso → Dropping → Baking → Cooling → PU water treatment → Baking → Cooling → Lip Rolling → Demoulding → Quality Inspection → Packing → Warehousing

 


Tempu di Postu: 24-Mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi