Certi punti di cunniscenza di u generatore di ossigenu respira

U prucessu di travagliu direspirazione di u generatore d'ossigenuhè cumpletu da u controller programmable chì cuntrolla cinque valvole solenoidi di pilotu à dui pusizioni à cinque vie, è poi e valvole solenoidi cuntrollanu l'apertura è a chjusa di dece valvole pneumatiche pipeline rispettivament.I cinque valvole di solenoide pilota à dui pusizioni à cinque vie cuntrolanu l'inhalazione di manca, a pressione uguale è l'inhalazione diritta rispettivamente.U flussu di u tempu di l'aspirazione sinistra, a pressione uguale è l'aspirazione diritta hè stata guardata in u controller programmable.In u statu di spegnimentu, u gasu pilotu di e cinque valvole di solenoide pilotu à dui pusizioni à cinque vie hè cunnessu à u portu di chjusu di a valvula di tubazione pneumatica.Quandu u prucessu hè in u statu di aspirazione di manca, i valvule solenoidi chì cuntrolanu l'aspirazione di manca sò energizati è u gasu pilotu hè cunnessu à l'apertura di a valvola di aspirazione di manca, a valvola di aspirazione di sinistra è a valvola di scarico di dritta per apre queste trè valve è cumplete. u prucessu di aspirazione manca mentre a torre di adsorption right hè desorbita.

https://www.chinasupplier-maskmachine.com/products/

Precauzioni in u funziunamentu è l'usu di generatori d'ossigenu industriale.
1. Aghjustate a vàlvula di regulazione prima di u metru di u flussu è a vàlvula d'ossigenu dopu à u metru di u flussu secondu a pressione di l'aria è u voluminu di l'aria.Ùn aghjustate micca u flussu à vuluntà per assicurà u funziunamentu normale di u generatore d'ossigenu industriale.
2. L'apertura di a valvula d'ingressu è a valvula di l'ossigenu ùn deve esse troppu grande per assicurà chì a purità risponde à i bisogni.
3. I valves aghjustate da u persunale di cumissioni ùn deve esse rotate à vuluntà per evitari di affettà a purità.
4. Ùn move micca l'equipaggiu elettricu in u pannellu di cuntrollu elettronicu, è ùn disassemble i valves di piping pneumatici.
5. L'operatori duveranu cuntrollà regularmente i quattru gauges di pressione nantu à u generatore d'ossigenu industriale è aduprà i cambiamenti di pressione cum'è registri di ogni ghjornu per analizà i fallimenti di l'equipaggiu.
6. Osservate regularmente a pressione di u sboccu, l'indicazione di u metru di flussu è a purità di l'ossigenu per paragunà i valori di a pagina di rendiment è risolve i prublemi in u tempu.
7. Mantene u compressore, secadoru d'aria è filtru di u generatore d'ossigenu industriale secondu e esigenze tecniche per assicurà a qualità di l'aria.È u compressore è l'asciugatore d'aria deve esse inspeccionati almenu parechje volte à l'annu, i pezzi di usu deve esse rimpiazzati in cunfurmità cù i reguli di mantenimentu di l'equipaggiu, è l'elementu di filtru chì deve esse riparatu deve esse rimpiazzatu immediatamente.
8. Quandu l'equipaggiu di rivisione, l'aria deve esse tagliata (l'indicatore di pressione di u tank di gasu mostra cero) è tagliate u putere per a revisione.
9. Cumplete u fogliu di arregistramentu di ogni ghjornu.
Chì ghjè a cundizione operativa normale di u generatore di ossigenu industriale?
1. L'indicatore di l'energia hè accesa, è l'aspirazione di manca, uguale pressione è l'indicatore di aspirazione dritta s'alluntanu ciclicamente, indicà u prucessu di fabricazione di l'ossigenu.
2. Quandu u lume indicatore di aspirazione manca di urespirazione di u generatore d'ossigenuhè nantu, a prissioni di a torre di adsorption manca gradualmenti cresce da a prissioni d'equilibriu à più altu quandu a prissioni hè equalized, mentri a prissioni di a torre di adsorption destra scende gradualmente à cero da a pressione d'equilibriu quandu a pressione hè equalized.Quandu a luce di l'indicatore di equalizazione hè accesa, a pressione di e torri di adsorption left and right ghjunghjerà gradualmente à l'equilibriu di una su è una falà.
3. Quandu l'indicatore luminosu di aspirazione dritta hè accesa, a prissioni di a torre di adsorption right s'eleva gradualmente da a pressione di equilibriu à più altu quandu a pressione hè equalized, mentri a pressione di a torre di adsorption manca gradualmente diminuisce da a pressione d'equilibriu à zero quandu u a pressione hè uguale.4. A pressione di l'outlet di l'ossigenu indica chì a pressione di u gasu hè normale, è a prissioni fluttuarà pocu durante l'usu, ma u cambiamentu ùn deve esse troppu grande.
5. L'indicazione di u flussu di u metru di u flussu di u generatore di l'ossigenu industriale deve esse basamente stabile, è a fluttuazione ùn deve esse troppu grande.U valore d'indicazione di u metru di flussu ùn deve esse più grande di a produzzione di gas nominale di l'equipaggiu d'ossigenu.
6. U valore d'indicazione di u metru di l'ossigenu di u generatore di l'ossigenu industriale ùn deve esse menu di a purità nominale di l'equipaggiu d'ossigenu, è pò esse un pocu fluttuazione, ma a fluttuazione ùn deve esse troppu grande.


Tempu di Postu: Feb-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi