Spunbond Nonwoven Linea di Produzzione

U tela non-tessuta, cunnisciuta ancu com'è tela non-tessuta, hè cumpostu di fibre orientate o aleatorii è hè una nova generazione di materiali amichevuli di l'ambiente, cù a prova di umidità, traspirante, flessibile, ligera, incombustibile, descomposizione simplice, non tossica è micca irritanti, culore riccu, prezzu bassu, riciclabili è altre caratteristiche.Cum'è l 'usu di polypropylene (material pp) granules cum'è u materiale, da fusione high-temperature, spraying di seta, pusà outline, hot-pressing rolled successive unu-passu mètudu di pruduzzioni.Hè chjamatu tela perchè hà l'apparenza è certe funzioni di tela.

 

https://www.chinasupplier-maskmachine.com/non-woven-spunbond-fabric-making-machine-products/

Linea di pruduzzione nonwoven Spunbond: U tela Nonwoven ùn hà micca urdimentu è trama, è hè assai cunvenutu per cutà è cose, è hè ligeru è simplice di mette, cusì piace à l'amatori di l'artighjanali.
Perchè hè un tipu di tela chì ùn deve micca esse filatu è tissutu, solu i fibri corti o filamenti tessili sò orientati o appughjati casualmente, furmendu una struttura di rete di fibra, è dopu sò utilizati metudi di rinforzu meccanicu, termicu o chimicu.
Ùn hè micca intrecciatu è tricotatu cù un filu unicu, ma i fibri sò direttamente uniti da i metudi fisichi, perchè quandu avete a vostra robba in u pesu appiccicosu, truverete chì hè impussibile di disegnà un filu.U tessulu non-tessutu rompe u principiu tradiziunale di tessili è hà un flussu di prucessu curtu, un tassu di produzzione veloce, un altu rendiment, un costu bassu, una larga applicazione è parechje fonti di materiali.
A cunnessione trà nonwoven è spunbond
I tessuti Spunbond è nonwoven sò subordinati l'un à l'altru.Ci sò parechji prucessi di produzzione per i tessuti nonwoven, trà i quali spunbond hè unu di i prucessi di produzzione nonwoven
Linea di pruduzzione nonwoven Spunbond: (cumpresu u metudu spunbond, u metudu meltblown, u metudu di laminazione calda, u metudu di cimosa d'acqua, a maiò parte di i tessuti nonwoven in u mercatu sò pruduciuti da u metudu spunbond)
Tessuti nonwoven sò fatti di poliester, polipropilene, nylon, spandex, acrilicu, etc. Sicondu a cumpusizioni, ci saranu diversi stili di tessuti nonwoven.È a tela spunbond, generalmente si riferisce à u poliester spunbond, u polipropilene spunbond;è u stilu di sti dui panni hè assai vicinu à l'altri, è ponu esse ghjudicati da a prova d'alta temperatura.
A tela non-tessuta hè un tipu di tela non-tessuta, hè direttamente aduprendu fette di polimeru, fibre curtite o filamenti per furmà una rete di fibre attraversu flussu d'aria o macchinari, dopu attraversu l'idroentanglement, punzone d'agulla, o rinforzu di laminazione à caldu, è infine attraversu a cumpusizioni di finitura di u tissu non-tissu.Hè un novu tipu di pruduttu di fibra cù una struttura morbida, respirabile è flat.U vantaghju hè chì ùn pruduce micca chips di fibra, hè forte, durable è morbidu di seta, hè ancu un tipu di materiale di rinforzu, è hà a sensazione di cuttuni, è cumparatu cù u tela di cuttuni, i sacchetti di tela non-tessuta sò simplici. per furmà è prezzu.
Sè site interessatu in a linea di produzzione spunbond nonwoven, per piacè cuntattate Wuxi HRF Science & Technology Co., Ltd.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi