L'origine è u sviluppu di i guanti dispunibuli

1. Storia di l'urìggini diguanti usa e getta
In u 1889, u primu paru di guanti dispunibuli hè natu in l'uffiziu di u duttore William Stewart Halstead.
I guanti dispunibuli eranu populari trà i chirurghi perchè ùn solu assicuravanu a destrezza di u chirurgu durante a cirurgia, ma ancu migliurà assai l'igiene è a pulizia di l'ambiente medico.
In prucessi clinichi à longu andà, i guanti dispunibuli sò stati ancu truvati per isolà e malatie di sangue, è quandu u focu di AIDS hè accadutu in u 1992, OSHA hà aghjustatu guanti dispunibuli à a lista di l'equipaggiu di prutezzione persunale.

2. Sterilizazione
Guanti dispunibulisò nati in l'industria medica, è i requisiti di sterilizazione per i guanti medichi sò stretti, cù e seguenti dui tecniche di sterilizazione cumuni.
1) Sterilizazione di l'ossidu di etilene - l'usu di l'sterilizazione medica di a tecnulugia di sterilizazione di l'ossidu d'etilene, chì pò tumbà tutti i microorganismi, cumpresi spori bacteriali, ma ancu per assicurà chì l'elasticità di u guanti ùn hè micca dannatu.
2) Sterilizazione gamma - a sterilizazione di radiazioni hè un metudu efficace di utilizà a radiazione elettromagnetica generata da onde elettromagnetiche per tumbà i microorganismi nantu à a maiò parte di e sustanzi, inibisce o uccide i microorganismi, ottenendu cusì un altu gradu di sterilizazione, dopu chì a sterilizazione gamma di guanti sò generalmente un ligeru culore grisgiu.

3. Classificazione di guanti dispunibuli
Cume certi persone sò allergii à u lattice naturali, i pruduttori di guanti sò constantemente dendu una varietà di suluzioni, risultatu in a derivazione di una varietà di guanti dispunibuli.
Distinguiti da u materiale, ponu esse divisi in: guanti di nitrile, guanti di lattice, guanti di PVC, guanti di PE ...... Da a tendenza di u mercatu, i guanti di nitrile sò gradualmente diventendu mainstream.
4. Guanti pulverizzati è guanti senza polveri
A materia prima principale di guanti dispunibuli hè gomma naturale, elastica è amichevule à a pelle, ma difficiuli di portà.
Versu a fine di u 19u seculu, i pruduttori aghjunghjenu u polveru di talcu o lithopone spore à i machini di guanti per fà i guanti più faciuli di sbucciate da i muffa di a manu è risolve ancu u prublema di mette difficili, ma sti dui polveri ponu causà infizzioni post-operatori.
In u 1947, un pezzu di qualità alimentaria chì era facilmente assorbita da u corpu hà rimpiazzatu u talcu è lithospermum spore powder è hè stata utilizata in grande quantità.
Siccomu i vantaghji di i guanti dispunibuli sò stati esplorati gradualmente, l'ambiente di l'applicazione hè statu allargatu à a trasfurmazioni di l'alimentariu, a spruzzatura, a stanza pulita è altri campi, è i guanti senza polvere sò diventati sempri più populari.À u listessu tempu, l 'agenzia FDA in ordine per evitari hannu guanti pulveru à certi cundizioni medicale portanu risichi medicale, i Stati Uniti hà pruibitu l 'usu di guanti pulverulente in l'industria medica.
5. Eliminazione di u polu cù u lavu di cloru o un revestimentu di polimeru
Finu a ora, a maiò parte di i guanti sbuchjati da a macchina di guanti sò pulverizzati, è ci sò dui modi principali per sguassà u polu.
1) Lavatu cù u cloru
U lavatu cù u cloru generalmente usa una suluzione di gas di cloru o ipoclorito di sodiu è l'acidu cloridicu per pulizziari i guanti per riduce u cuntenutu di polvera, è ancu per riduce l'aderenza di a superficia di lattice naturale, facendu i guanti faciuli di portà.Hè da nutà chì u lavatu di cloru pò ancu riduce u cuntenutu di lattice naturali di i guanti è riduce i tassi d'allergii.
L'eliminazione di u polveru di cloru hè principalmente aduprata per i guanti di lattice.
2) Rivestimentu polimeru
I rivestimenti di polimeru sò appiicati à l'internu di i guanti cù polimeri cum'è siliconi, resine acriliche è geli per copre a polvera è facenu ancu i guanti faciuli di portà.Stu approcciu hè cumunimenti usatu per i guanti di nitrile.
6. I guanti necessitanu un disignu di lino
Per assicurà chì a presa di a manu ùn hè micca affettata quandu si porta guanti, u disignu di a superficia di canapa di a superficia di u guanti hè assai impurtante:
(1) a superficia di a palma leggermente canapa - per furnisce l'aderenza di l'utilizatori, riduce a probabilità d'errore quandu operanu a machina.
(2) superficia di canapa di punta di dita - per rinfurzà a sensibilità di a punta di i dita, ancu per i picculi strumenti, pò ancu mantene una bona capacità di cuntrollu.
(3) Texture di diamante - per furnisce una presa eccellente umida è secca per assicurà a sicurezza operativa.


Tempu di Postu: Mar-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi