I tipi è e caratteristiche di cuncentratori d'ossigenu, i fabricatori di generatori d'ossigenu industriale per spiegà à voi

Produttori di generatori di ossigenu industrialeCredu chì ci sò cinque tippi principali di generatori d'ossigenu cumunimenti truvati in u mercatu: generatori d'ossigenu di sieve molecular, generatori di ossigenu chimicu, generatori d'ossigenu di membrana riccu d'ossigenu, generatori d'ossigenu elettronicu è generatori d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile.
1.Molecular Sieve Oxygen Concentrator
I pruduttori di generatori d'ossigenu industriali credenu chì a tecnulugia di separazione di l'aria PSA (adsorzione di pressione variabile) avanzata hè l'usu di l'inducer (seta molecule di zeolite) per separà l'ossigenu è l'azotu da a diversa capacità di adsorzione di l'ossigenu è l'azotu in l'aria, chì ponu direttamente estratti altu. -purità di l'ossigenu da l'aria.Hè un generatore d'ossigenu cù standard internaziunali è naziunali.A cuncentrazione di l'ossigenu deve ghjunghje à 90% quandu a nova macchina abbanduneghja a fabbrica, è deve avè a funzione di timing cumulativu è sistema di monitoraghju di cuncentrazione d'ossigenu, è u sonu pruduciutu durante u flussu ùn deve esse più di 60 decibel.
2.Generatore di ossigenu chimicu
I fabricatori di generatori d'ossigenu industriali credenu chì per mezu di una formula raghjone di reagenti, l'ossigenu pò esse pruduciutu in occasioni specifiche usendu a reazione chimica trà i reagenti per risponde à i bisogni urgenti di certi cunsumatori.Tuttavia, l'equipaggiu hè simplice, l'operazione hè fastidiosa, u costu d'usu hè altu, ùn pò micca esse usatu in modu continuu, è ùn hè micca adattatu per l'usu di famiglia longu.
3. Generatore d'ossigenu di membrana arricchita d'ossigenu
I pruduttori di generatori d'ossigenu industriali credenu chì l'aria ricca di ossigenu hè prodotta da filtrazione di molécule di nitrogenu in l'aria cù una membrana, chì hà i vantaghji di a piccula dimensione è u cunsumu d'energia bassu, ma a cuncentrazione di l'ossigenu prodotta hè bassa è ùn hà micca un bonu effettu terapeuticu. , chì hè cumuni in i generatori d'ossigenu di i veiculi.
4.Generatore d'ossigenu elettronicu
I fabricatori di generatori d'ossigenu industriali credi chì utilizanu u prucessu di precipitazione redox di l'ossigenu in l'aria in suluzione, è ùn pruduce micca gas d'idrogenu periculosu cum'è a generazione d'ossigenu elettroliticu d'acqua.L'operazione hè tranquilla è i requisiti sò assai stretti in u prucessu di trasportu è usu.L'inclinazione è l'inversione ùn sò mai permessi, altrimenti a suluzione scorrirà in u tubu di l'ossigenu è spruzzarà in a cavità nasale, causendu ferite seriu à l'utilizatori.
5. Variable Pressure Adsorption Oxygen Concentrator
I pruduttori di generatori d'ossigenu industriali credenu chì a pruduzzione di l'ossigenu di adsorzione di pressione variabile hè l'usu di e caratteristiche di adsorzione selettiva di seta moleculare di zeolite, utilizendu u ciculu di adsorption pressurized è depressurized desorption, in modu chì l'aria compressa in a torre di adsorption per ottene a separazione di l'aria, in modu di pruduce continuamente. ossigenu di produttu d'alta purezza.
I fabricatori di generatori d'ossigenu industriali credi chì ci sò duie manere di utilizà generatori d'ossigenu: generatori d'ossigenu industriale è generatori d'ossigenu in casa.U travagliu nantu à diversi principii.Avà vedemu quali generatori d'ossigenu sò adattati per i generatori d'ossigenu in casa.
Concentratore d'ossigenu Molecular Sieve:Produttori di concentratori di ossigenu industrialecrede chì hè una tecnulugia avanzata di separazione di gas.U metudu fisicu (metu PSA) estrae l'ossigenu direttamente da l'aria, chì hè prestu dispunibule è frescu è naturali.A pressione di l'ossigenu hè 0,2 ~ 0,3 MPa (ie 2 ~ 3 kg), senza alta pressione, splusioni è altri periculi.
Generatore di ossigenu di reagenti chimichi: I fabricatori di generatori di ossigenu industriale credenu chì l'usu di formulazioni di reagenti ragiunate, aduprate in occasioni specifiche, ponu risponde à i bisogni urgenti di certi cunsumatori.Tuttavia, ùn hè micca adattatu per a terapia di l'ossigenu in casa per via di l'equipaggiu poveru, l'operazione fastidiosa, l'altu costu di l'usu, è a necessità d'investisce una certa quantità di soldi per ogni ingesta d'ossigenu, chì ùn pò micca esse usata continuamente.
Machine à ossigenu di membrana:Produttori di macchine industriali di ossigenucrede chì sta macchina ossigenu usa metudu di pruduzzione di l'ossigenu di a membrana, filtrà e molécule di azotu in l'aria per mezu di a membrana per ghjunghje à 30% di a cuncentrazione di l'ossigenu spurtati, chì hà i vantaghji di a piccula dimensione è u cunsumu d'energia bassu.Tuttavia, stu generatore d'ossigenu pruduce 30% di l'ossigenu, chì pò esse usatu per a terapia d'ossigenu à longu andà è l'assistenza sanitaria, mentre chì l'ossigenu d'alta concentrazione medica pò esse usatu solu per emergenza quandu ci hè una seria mancanza d'ossigenu.

 

 


Tempu di Postu: 29-Mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi