Chì sò e caratteristiche di trasfurmazioni di a macchina nonwoven usata

Macchina non-tessuta usatahè adattatu per a materia prima per tissuti non-tessuti, ponu processà una varietà di diverse specificazioni, diverse forme di sacchetti non-tessuti, sacchetti di clip di cavalli, sacchetti, sacchetti di purse, etc. In l'ultimi anni, a nova industria cù sacchetti è frutti non-tessuti. sacchetti, sacchetti di cesti di fattura di plastica, sacchetti di uva, sacchetti di mela, etc.
Adupratu principiu di trasfurmazioni di machini nonwoven.
Macchina non-tessuta usatahè alimentatu da l'alimentatore per mandà in polvere (coloide o liquidu) à a tramoggia sopra a macchina di imballaggio, a velocità di introduzione hè cuntrullata da un dispositivu di posizionamentu fotoelettricu, u voluminu di carta di sigillatura (o altri materiali di imballaggio) hè guidatu da u rullu di guida introduttu à u shaper di u collu, hè curvatu è poi lappatu da u sigillatore longitudinale in un cilindru, u materiale hè automaticamente misuratu è riempitu in u saccu fattu, u sealer horizontale in u sigillamentu di calore tagliendu à u stessu tempu u cilindru di saccu in modu intermittenti U materiale hè misuratu automaticamente. è pienu in u saccu.
Funzioni di a macchina non-tessuta usata.
1. L'usu di a saldatura ultrasonica, agulla è senza filu, salvendu u prublema di frequenti cambiamenti d'agulla è di filu, senza filu tradiziunale di cucitura di u filu rottu, ma ancu una cisaglia locale pulita è sigillatura di tessili.Stitching ghjoca ancu un rolu dicurativu, aderenza forte è solidità, ponu ghjunghje effettu waterproof, embossing chjaru, a superficia effettu sollievu più tridimensionale, u travagliu vitezza effettu prodottu hè bonu di più high-grade bella;a qualità hè garantita.
2. L'usu di u prucessu di rota d'acciaio ultrasonicu è spiciali, i bordi sigillati ùn anu micca crack, ùn ferite micca u bordu di u tela, è micca u bordu peloso, u fenomenu di u bordu rotulatu.
3. Nisun preheating hè necessariu per a fabricazione, è u funziunamentu cuntinuu hè pussibule.
4. Facile à upirari, micca assai sfarente da u metudu di operazione tradiziunale di a macchina di cucitura, è pò esse operatu da fognature ordinarie.
5. Low cost, 5 à 6 volte più veloce di a macchina tradiziunale, alta efficienza.
Gamma di trasfurmazioni di macchine non-tessute usate.
Gamma di trasfurmazioni di macchine non-tessute usate per una varietà di dimensioni è specificazioni di spessore di sacchetti di imballaggio di plastica o altri materiali, in generale, sacchetti di plastica cum'è u pruduttu principale.Di sicuru, i principali non-woven bag-making machine o prudutti basatu di tissuti.Ùn hè solu a pruduzzioneMacchina non-tessuta usata, ma ancu a pruduzzione di una varietà di macchina per fà sacchetti.


Tempu di Postu: Dec-22-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi