À chì deve esse attentu quandu si usanu concentratori d'ossigenu in l'invernu?

In l'invernu, a diffarenza di temperatura trà a matina è a sera hè grande, è parechji sintomi di disadattamentu in u corpu di l'anziani venenu, cusì duvete aduprà una macchina d'ossigenu in casa per assorbe l'ossigenu per migliurà u corpu è rinfurzà a capacità di u corpu per resiste. friddu.
Allora chì sò e precauzioni per aduprà una macchina d'ossigenu in casa in l'invernu?
Precauzioni per l'usu invernale di a macchina di l'ossigenu:
Placement: Pone uconcentratore d'ossigenuin un locu seccu è ventilatu, micca in un locu umitu, cum'è u bagnu, u bagnu, u magazzinu chjusu, etc. Quandu si usa u concentratore d'ossigenu, mette in un locu pianu, è ùn l'energizeghja micca quandu ùn hè micca pusatu bè. .
Prevenzione di u focu: Ùn lasciate micca u focu apertu, l'oliu, i sustanzi di grassu in cuntattu cù a macchina di l'ossigenu, perchè l'ossigenu hè un gas di combustione, per evità tali cose scontru l'ossigenu dopu à u periculu di u focu.
Prublemi di pulizia: Pulite a macchina regularmente, tagliate l'alimentazione, utilizate un pannu di pulizia o una spugna cù liquidu di pulizia per pulisce a carcassa regularmente, fate attenzione à ùn entre in a macchina per u spaziu cù liquidu di pulizia, pulite a buttiglia bagnata regularmente, disinfettate. u tubu di aspirazione di l'ossigenu ogni ghjornu per assicurà l'igiene di l'ossigenu.
Prublemu di l'electricità: I cuncentratori di l'ossigenu utilizanu sbocchi di energia indipendenti, sè vo campate in zoni rurali remoti o antichi zoni urbani, ci sò zoni cù linee anziane per installà regulatori di tensione!
In l'invernu quandu si usaconcentratore d'ossigenu, Ci sarà un prublema, perchè ci sarà a cundensazione di gocce d'acqua in u tubu di ingressu d'ossigenu?
Fighjemu i pussibuli ragiuni di stu fenominu.
L'umidità di l'aria interna, a temperatura alta, o u concentratore di l'ossigenu hè troppu vicinu à u muru, u cuntrariu, etc. Ci hè una diferenza significativa di temperatura.
U locu di l'ingesta di l'ossigenu è u locu induve a macchina hè posta sò diffirenti, cum'è l'ingesta d'ossigenu in una stanza climatizzata è a macchina hè posta in una stanza chì ùn hè micca climatizzata.

Risoluzione di prublemi:
1. Aduprate tovaglioli di carta per asciucà l'internu di u capu di a buttiglia di umidificazione.
2. Ùn aduprate micca acqua calda in a buttiglia wetting.
3. Ùn fate micca u tubu di aspirazione di l'ossigenu nantu à u pianu di tile.
4. Ùn aghjunghje micca troppu acqua à a buttiglia wetting.
5. Ùn mette u locu assorbenti ossigenu è macchina ossigenu in la stanza cù diffarenza di temperatura rispittivamenti.
In a stagione invernale, duvemu prestu più attente à a cura di l'anziani, a casa deve sempre avè una casamacchina d'ossigenu, in casu d'urgenza, di solitu pò ancu dà l'anziani per fà l'assistenza sanitaria aerobica, perchè micca fà?


Tempu di Postu: Nov-04-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi