Perchè si sente chì a mo macchina d'ossigenu pruduce menu ossigenu?

In u prucessu di utilizà a macchina di l'ossigenu, i clienti individuali reagiscenu, cù l'aumentu di u tempu d'usu,macchina d'ossigenuflussu di ossigenu hè troppu pocu o micca situazione.
Prima di tuttu, avemu bisognu di verificà u mutivu perchè u flussu di l'ossigenu hè troppu pocu o micca.
Causa 1:A buttiglia di l'umidificatore è a tapa di u generatore di l'ossigenu ùn sò micca strette strette, è ci hè una fuga d'aria.
Esclusioni:Accende l'interruttore di putenza di u generatore d'ossigenu è aghjustate u flussumetru à a pusizione 3 l.L'estremità di l'output di l'ossigenu di a buttiglia di umidificazione deve esse strettamente bluccata a manu.U float di u flowmeter deve esse spustatu in u fondu, mentre chì a buttiglia di umidificazione emetterà un sonu di "wheezing" è "wheezing" (a valvula di salvezza hè aperta).Altrimenti, a buttiglia di umidificazione sguasserà.Stringhje a buttiglia o rimpiazzà a buttiglia di umidificatore.
Causa 2:A valvula di salvezza di u generatore d'ossigenu hè stata aperta.
Metudu di eliminazione:Pigliate a buttiglia di umidificazione di u generatore d'ossigenu, scuzzulate delicatamente uni pochi di volte, è dopu chjude a valvula di salvezza nantu à a tapa di a buttiglia di umidificazione.
Causa 3:Ci hè un prublema cù u tubu di l'ossigenu o a parte di aspirazione di l'ossigenu.
Metudu di eliminazione:Verificate u tubu di l'ossigenu è altre parti di l'ossigenu ùn sò micca bluccati, pulite o cambiate l'accessori di l'ossigenu.

Eccu un altru casu:
A macchina funziona, ma ùn ci hè micca uscita di l'ossigenu, u flowmeter fluttua in u fondu o in una certa pusizioni, è u pomolu flowmeter ùn si move micca quandu aghjusta:
Motivi:1. U tubu in a buttiglia di umidificazione hè bluccatu da scala è ùn hè micca ventilatu.
2. U pomu di u metru di flussu hè chjusu o danatu.
Metudu di eliminazione:
1. Attivate l'interruttore di l'energia meccanica è elettrica di l'ossigenu per fà u funziunamentu di a macchina.Screw off a buttiglia di umidificazione per vede se u float flowmeter pò esse aghjustatu.Se pò esse aghjustatu, u core di a buttiglia di umidificazione serà bluccatu da scala.Aprite u core di a buttiglia di umidificazione cù una agulla.Invece, verificate u turbulente di u flussu.
2. Rotate u pomolu di u flussu in u sensu antiurariu per vede s'ellu u bastone di u metru di u flussu gira cun ellu.Se no, u flowmeter hè dannatu, cuntattate u persunale di mantenimentu di u fabricatore per rimpiazzà o riparà u flowmeter.
Se tutti i motivi sopra sò stati esclusi è nimu di elli sò i prublemi descritti sopra, cuntattate u fornitore di u generatore d'ossigenu per vultà à a fabbrica per u mantenimentu.


Tempu di Postu: 11-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi