Ùn avete mai pensatu chì i guanti medichi dispunibuli sò pruduciuti in questu modu!Hè cusì magicu!

In u 1889 in i Stati Uniti, quandu u disinfettante pre-chirurgicu cuntene u cloru di mercuricu è l'acidu carbolic (phenol), una infermiera chjamata Carolyn, hà patitu di dermatite per via di l'usu longu.
Hè accadutu chì u duttore medico cù quale era assuciatu a corteggiava è hà incaricatu Goodyear Rubber di custruisce guanti di lattice sottili per prutege e mani di u so amante, è i guanti di lattice dispunibuli sò stati inventati, è oghje, più di 100 anni dopu, i guanti di lattice sò usati da i travagliadori di salute in tuttu u mondu.Devu dì chì questu hè una invenzione assai grande.
A fabricazione di guanti di lattice richiede l'usu di un gran numaru di stampi di manu di ceramica, è ogni particella chjuca lasciata nantu à a superficia di i muffa pò causà buchi in i guanti è pruduce prudutti difettusi, cusì i moldi anu da esse puliti bè.Hè da esse pulita da acqua saponata, bleach, spazzole è acqua calda prima chì u travagliu di preparazione hè cumpletu.
1. Pigliate u turnu per passà per u cisterna d'acidu, u cisterna d'alkali, è a pulizia di u cisterna d'acqua
Adupratu per caccià u residuu di l'ultima volta per fà i guanti di gomma, è a pulizia mentre girava, pò aumentà a forza di pulizia.
2. Pulizia di spazzola di discu è spazzola di rulli
Ancu i dita di i dita ùn ponu esse risparmiati una pulizia curretta.
3. Pulizia d'acqua calda
A parte finale di u residuu hè ancu lavatu inseme, dopu à parechje volte a pulizia, a manu di porcellana hè stata assai pulita, ùn lascia micca impurità.
4. Hanging drip dry
Lasciate u muffa di a manu secca gradualmente, questu passu hè u prucessu di siccà mentre dripping water.
5. Bagnu di acqua chimica
U lattice liquidu ùn pò esse direttamente attaccatu à a ceramica, cusì un revestimentu chimicu deve esse appiicatu prima à a superficia di u moldu di manu.
6. Revestimentu di lattice
Quandu u muffa di a manu hè inserita in u liquidu di lattice caldu, u revestimentu chimicu è u lattice reagiscenu è diventeranu cum'è gel, coprendu cumpletamente a superficia di u muffa di a manu è furmendu una film di lattice.
7. Lattice seccu
Ancu quandu si secca in u fornu, i stampi di manu nantu à a linea di assemblea sò rotati continuamente per distribuisce u lattice uniformemente in tuttu è per evità l'accumulazione.
8. Rolling the edges with a brush
Prima chì u lattice hè solidificatu cumplettamente, aduprate parechje spazzole cù un angolo inclinatu per strofinate i guanti di lattice un pocu à tempu è pocu à pocu à pocu à pocu à i bordi di ogni guanti di lattice.
9. Caccià i guanti
Dopu à u passu di l'orla, i guanti di lattice sò pronti.
10. Stretch and inflation test
Questa hè a prova chì ogni guanti di lattice deve esse sottumessi.
11. Test di campionamentu è di riempimentu
Una mostra di guanti di lattice da un batch di pruduzzione serà pruvata per u riempimentu d'acqua, ma se qualcunu di elli fallenu, u batch sanu serà invalidatu.

Foto parziale di a linea di produzzione

I guanti di lattice dispunibuli sò spartuti in i seguenti trè livelli.
1. soprattuttu usatu in l 'industria alimentaria cù guanti di lattice dispunibile in polvere, u prucessu di pruduzzione hè nicissariu à unisce à evitari guanti bastone inseme, in modu à facilità à purtà.Attenzioni particulari deve esse pagatu à u fattu chì ci sò farina di granu bona è mala.Avemu aduprà farina di granu di qualità comestible, altri ùn hè micca bonu per l'utilizatore, è l'ughjettu per esse servutu.
2. Guanti di lattice dispunibuli senza polvere sò soprattuttu usati in l'industria di l'elettronica è medica, perchè sò solu pruduciutu cù u polu, dopu à a nostra purificazione di l'acqua di trasfurmazioni è esce guanti di lattice senza polvera.
3.Purified guanti di lattice dispunibile soprattuttu utilizatu in l'elettronica di precisione è l'industrii medichi, chì sò fatti di guanti di lattice senza polveri chì sò stati puliti cù l'acqua è puliti di novu cù u cloru, cù una pulizia di mille livelli.


Tempu di Postu: Dec-01-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi