Quattru caratteristiche principali di a produzzione è l'usu di prudutti non-tessuti

A causa di i vantaghji enormi dimicca tissutui prudutti in a pruduzzione è l'usu, sò largamente usati in sacchetti di supermercati, in vestiti protettivi di l'uspidale, piantazioni di serra, vestiti è cusì in tutti i campi di a vita cù risultati notevuli.Induve sò i vantaghji ?
1. Pruduzzione ecologicaNonwovenssò un pruduttu seccu, micca tissutu chì ùn usa micca acqua in u prucessu di produzzione è ùn contamina micca l'acqua o l'aria.
2. L'usu di a prutezzione di l'ambiente Nonwoven i prudutti à u cuntrariu di l'altri prudutti di plastica, difficiuli di degrade, non-tessuti hè un estremamente faciule di degradà i prudutti non chimichi, ancu s'ellu hè intarratu in terra, dopu micca più di un annu, serà degradatu, mentri i prudutti di plastica sò sfarenti, u megliu a qualità, u più difficiule hè di degrade, finu à decennii.
3. Plasticità Cum'è avemu avà favurizatu a vita verde, a cuscenza di a ghjente di u so propiu statu di salute hè ancu crescente, è l'usu di dispunibuli.prudutti non-tessuti, ùn solu pò scuntrà stu requisitu, è u costu ùn cresce troppu.
4. Bonu performance insulation L'ascesa di piantazione di serra di verdura agricula, s'è no vulemu cambià i limiti di u ciculu di crescita di i culturi, duvemu avè un cuntrollu propiu di a temperatura, è tutti i materiali d'insulation, dripping non-woven film insulation performance hè più forte. è megliu, è u costu è a vita di serviziu sò più pratichi di paglia o insulation.
U pannu non-tessutu hè fattu di 100% fibra di poliester doppia trama, cù superficia morbida, faciule da pulisce e superfici sensibili, a frizione ùn elimina micca a fibra, hà una bona assorbimentu d'acqua è efficienza di pulizia.A pulizia è l'imballazione di i prudutti sò fatti in l'attellu ultra-pulitu.Sigillatura opzionale di tela senza polvere hè dispunibule, in generale: taglio à friddu, sigillatura laser, sigillatura ultrasonica.A tela senza polvere di microfibra hè generalmente sigillata cù laser è ultrasonicu bordu perfettu.Un pannu senza polvera, un pannu senza polvera, un pannu in microfibra senza polvera, un pannu in microfibra cù una superficia doppia tessuta di fibra di poliester 100% cuntinuu hè suave è pò esse aduprata per pulisce e superfici sensibili cù bassa produzzione di polvera è attritu senza perda di fibra, cù una bona assorbimentu d'acqua è efficienza di pulizia.Hè soprattuttu adattatu per una stanza pulita senza polvere.I bordi di panni senza polveri, panni senza polveri, panni in microfibra senza polveri, panni in microfibra sò sigillati da una macchina di taglio di bordu avanzata, in modo chì ùn ci sia micca particelle è fili lasciati dopu a pulitura, è a capacità di rimuzione di a terra hè forte. .


Tempu di Postu: Dec-15-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi