Cume sceglie un tagliu moleculare per un generatore d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile

Generatore di ossigenu adsorbimentu di pressione variabilehè una tecnulugia di separazione di l'aria micca bassa temperatura chì usa a diversa capacità di adsorption di u gasu nantu à l'adsorbente à diverse pressioni per separà diversi gasi in l'aria.Perchè i cumpunenti principali di l'aria sò nitrogenu è ossigenu, l'adsorbente cù una selettività di adsorption differente per nitrogenu è ossigenu pò esse sceltu è u prucessu adattatu pò esse designatu per separà nitrogenu è ossigenu per pruduce l'ossigenu.

L'adsorzione di pressione variabile hè un ciculu in u quale una mistura di gasi hè adsorbita nantu à l'adsorbente attraversu cambiamenti di pressione, è l'ossigenu è u nitrogenu sò separati durante u prucessu di desorption per ottene a cuncentrazione desiderata di l'ossigenu.Pò esse vistu chì a capacità di adsorption di nitrogenu è u coefficient di separazione di l'azotu-ossigenu di u tagliu moleculare hè un fattore impurtante in a determinazione di a scala è di l'indice tecnicu è ecunomicu di u dispusitivu di rimozione di l'ossigenu PSA.
U tagliu moleculare hà una bona resistenza à l'usura è una longa vita di serviziu, chì ponu riduce significativamente u cunsumu d'energia di l'ossigenu è u costu operativu di l'equipaggiu è migliurà l'efficienza ecunomica.
U generatore d'ossigenu adsorbimentu di pressione variabile hè in cunfurmità cù u principiu di adsorption di pressione variabile PSA, da l'aria cum'è u paru di materie prime, u so setamu molekulari di fluorite cum'è l'adsorbente, l'usu di l'aria compressa in u mediu, l'ossigenu, i pori di u setamu moleculare di nitrogenu in u so rate diffusion hè differente, ma à ghjunghje sin'à a siparazione di l'aria o di stu scopu.
E caratteristiche di u generatore d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile
1. A materia prima secundaria di ugeneratore di ossigenu adsorbimentu di pressione variabilehè aria, senza bisognu di materiali ausiliari cumpleti.U principiu di adsorption swing pressure (PSA) hè usatu.In corta, u principiu di PSA hè l'abbreviazione di u principiu di adsorption di pressione variabile, chì hè u metudu di l'ossigenu fisicu naturali è puru.
2. A materia prima necessaria per questa pruduzzione d'ossigenu hè l'aria fora di voi.L'ossigenu fabbricatu hà i vantaghji di alta cuncentrazione, senza contaminazione, lavatu, verde, sicurità, low cost d'usu, è micca parechji metudi alternativi.Rapprisenta a direzzione di u sviluppu in u campu di a pruduzzione di l'ossigenu è u futuru di l'assistenza sanitaria di l'ossigenu sanu.Ancu s'è u metudu PSA di fabricazione di l'ossigenu hè u metudu avanzatu di produzzione d'ossigenu.
3. Putenti, lu putiri pò esse aghjustati direttamente dopu à u supply ossigenu, u flussu di flussu, accussì comu pè ottene risultati eccellenti.
U costu di funziunamentu di u generatore d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile
1. Variable pressure adsorption ossigenu generatore appartene à u campu di ticnoluggìa dâ dispusitivi di preparazione di gas.In corta, l'usu di u generatore d'ossigenu di adsorption di pressione variabile è questu generatore d'ossigenu hè di u dispusitivu di preparazione di l'ozone.
2. U generatore d'ossigenu di adsorption di pressione Variable hè cumpostu principalmente di soffiatore, pompa di vacuum, valve di commutazione, buttiglia di birra adsorption (cum'è tank di equilibriu d'ossigenu).
3. U cisterna adsorption hà una sucetà tail bank situatu à a fine è u portu di entrata è di scarico, ma u portu di entrata è di scarpa sò generalmente in a furmazione quandu a pusizione di fronte in u spaziu induve.
4. In particulare in a buttiglia di adsorption piena di sieve molecular, alumina attivata è adsorbente formate in a mo vista adsorption ottu strati.
5. Dopu chì l'aria cruda passa per u filtru per sguassà e particelle di polvera, hè pressurizatu da u soffiu per adsorbe u mercuriu.
6. In generale, a maiò parte di sti vasi di adsorption ghjunghjeranu à un livellu più altu immediatamente dopu l'adsorption, in corta, l'adsorbente.


Tempu di Postu: Mar-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi