Vantaghji di a struttura di a macchina di fabricazione di sacchetti non tessuti è opzioni di osservazione

L'usu dimacchina per fà sacchetti non-tessutia pruduzzione di sacchetti non-tessuti hè sempre relativamente cumuna, sapemu chì l'usu di sacchetti non-tessuti hè avà rimpiazzà pocu à pocu sacchetti di plastica, per i vantaghji di struttura di a machina non-tessuti, avemu ancu bisognu di capiscenu, i seguenti diciaremu ciò chì sò i vantaghji strutturale di non-tessuti bag-making machine?
Cù l'usu di materiali non-tessuti, materiali non-tessuti pruduciuti i prudutti in a vita di ogni ghjornu hà purtatu assai benefici à e persone, aghjunghjendu assai culore à a vita di e persone, in particulare l'usu di sacchetti non-tessuti, l'ambiente di vita di e persone più megliu. sacchetti non-tessuti micca solu hannu una longa vita serviziu, u numeru di usu, è altre caratteristiche, è in usu ùn hè facile à dannu, paragunatu cù sacchetti di plastica, aduprà più, durable.
1. Non-woven bag-making machine principarmenti adopta ultrasonic è rota azzaru spiciali di trasfurmazioni, sigillatura di u bordu senza cracking, senza dannu u bordu di u tela, è facile à aduprà.
2. Non-woven bag-making machine ùn hà micca bisognu di preheat quandu pruducia tissuti non-tessuti, è si pò dinù esse operatu cuntinuu.
3. Non-woven bag making machine hè bassu costu è alta efficienza, circa 5 à 6 volte più veloce cà i machini tradiziunali, salvà assai tempu.

Non-woven bag-making machine chì sapemu per a pruduzzione di sacchetti non-tessuti o assai utile, in a scelta simu ancu per capiscenu alcune di e so caratteristiche in generale, chì esige l'osservazione di parechji punti, u seguitu parlemu di cumu per osservà a scelta dimacchina per fà sacchetti non-tessuti?
1. Unwinding adopta 3-inch espansione di gas unwinding shaft, u grande diametru unwinding pò ghjunghje sin'à 600mm.
2. L'avvolgimentu adopra una bobina di espansione di gas di 3-inch è un controller di tensione di polvera magnetica per ventu u rollu, l'operazione di slitting hè simplice, u grande diametru di bobina pò ghjunghje à 600 mm, è a bobina hè bella è pulita.
3.A macchina per fà sacchetti non-tessutihè fattu di piastra d'acciaio grossa saldata fermamente, è l'angolo hè equilibratu per fà chì a machina travaglia bè in alta velocità.
4. L'intera macchina di a macchina per a fabricazione di sacchetti non-tessuti hè fatta di tubu d'acciaio chrome-plated, ognunu di i quali hè dinamicamente equilibratu.
5. Cutting cuteddu pò aduprà lama cirurgia industriale o tipu di cuteddu flat (lama di cuteddu di bellezza) trà 18 mm-1600mm culteddi adjustable.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi