Generatore d'ossigenu per i vantaghji di l'ospitale

Generatore d'ossigenu per l'uspidaleadopra u principiu di l'adsorption di pressione variabile, utilizendu l'aria cum'è a materia prima, senza alcunu additivi, à a temperatura di l'ambienti, u putere nantu, attraversu l'adsorption sieve molecular di nitrogenu è altri gasi, vale à dì più di 90% di l'ossigenu medicale pò esse. separatu da l'aria qualificata.
Generatore d'ossigenu per l'uspidalehè un tipu cumuni di pruduzzione di ossigenu medicale chjuca è mediu.U generatore d'ossigenu per l'uspidale hà i vantaghji di l'ossigenu qualificatu veloce, alta cuncentrazione di l'ossigenu, costu relativamente bassu di l'ossigenu, cunsumu d'energia bassu, faciule d'utilizà, sicuru è affidabile, etc. L'usu di u generatore d'ossigenu di seta moleculare medicale per evità u cuntattu cù reagenti chimichi, lisu piazzatu in un locu internu pulito, luntanu da u focu apertu, etc.. U seguenti à capisce i vantaghji di machina ossigenu sieve molecular.

I vantaghji di a macchina di l'ossigenu di u tagliu moleculare medicale
1. Alta cuncintrazione di l'ossigenu
U generatore d'ossigenu per l'uspidale usa un tagliu moleculare di zeolite, aduprendu a tecnulugia di adsorbimentu di pressione variabile (PSA) per separà strettamente l'ossigenu è l'azotu in l'aria, filtrà altre sustanzi è alcune sustanzi dannusu in l'aria, per ottene ossigenu di alta purezza per l'usu. in parechji lochi in linea cù u standard di l'ossigenu medico.
2. U costu di a pruduzzioni di l'ossigenu hè relativamente bassu
U generatore di l'ossigenu di u seta moleculare medicale hè fattu di aria, senza additivi è altre materie prime, senza residui è emissioni di contaminazione, rializendu cusì i requisiti di prutezzione di l'ambiente.
3. Low cunsumu putenza, facile à aduprà
Basta inserisce l'alimentazione per pruduce l'ossigenu, l'operazione hè estremamente simplice, a cuncentrazione di l'ossigenu hè assai stabile è a purità hè alta.U flussu di l'ossigenu pò esse adattatu bè, è pò esse usatu in ogni mumentu di a produzzione, senza a limitazione di u tempu è di u locu, è pò furnisce l'ossigenu continuamente per 24 ore.
4. Safe and reliable
Tutti i camini di gasgeneratore d'ossigenu per l'uspidalesò cuntrullati da u prugramma di sistema di bassa pressione, senza radiazione è senza contaminazione, prestazione abbastanza stabile è bassu rumore, chì hè una bona guaranzia per i pruduttori è a prutezzione ambientale.


Tempu di Postu: Dec-22-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi