Requisiti per a produzzione di sacchetti non-tessuti?

Macchina per a fabricazione di sacchetti non-tessuti per a produzzione disacchetti non-tessutio risultati assai boni, di quale l'usu di sacchetti non-tessuti hè avà sempre assai.
Borse non-tessute cù tela non-tessuta cum'è materie prime, hè una nova generazione di materiali amichevuli di l'ambiente, a prova di umidità, traspirante, flessibile, ligeru, incombustible, faciule da decompone, non tossicu è micca irritante, culurita. , prezzu, riciclabile è altre caratteristiche.U materiale pò esse piazzatu fora per 90 ghjorni per decompone naturalmente, postu in casa per un massimu di 5 anni, micca tossicu, senza gustu, è senza materiale residuale quandu si brusgia, per ùn contamina l'ambiente, è hè ricunnisciutu internaziunale cum'è amichevule à l'ambiente. pruduttu per prutege l'ecologia di a terra.
In più di cunnosce alcuni di i vantaghji di i sacchetti non-tessuti,macchina per fà sacchetti non-tessutiusu simu dinù à capisce u so principiu di pruduzzione in generale, i seguenti avemu da parlà di quantu à pruducia micca-tessuti pruduzzione machine à fà saccu?
1. Ogni parte di u saccu di tote non-tessutu richiede materiale non-tessutu, cumpresu u fronte, u latu, l'imballaggio, u manicu di trasportu parechje parte, ognuna di quali serà ancu sfarente in e specificazioni di u tissutu utilizatu in ogni parte, sò sottumessi. à u maestru di taglio prufessiunale secondu e specificazioni di u saccu di tote customizati di u cliente per tagliate.
2. U materiale di i sacchetti non-tessuti hè sceltu da una nova generazione di materiale di saccu ecologicu - non-tessutu, a prova di umidità, traspirante, flessibile, ligeru, combustibile non-ribbed, faciule da decompone, non tossicu non- polluting, culuritu, prezzu, riciclabili è altre caratteristiche.
3. Tessuti non-tessutidi solitu hannu una varietà di culori, i clienti ponu fà una scelta secondu a situazione specifica.Ma una cosa da nutà hè chì ogni batch serà duvuta à l'influenza di fatturi, cum'è a temperatura di a pruduzzioni, è u listessu mudellu di culore di tela avarà differenzi di culore, cusì a compra di tela per calculà quantu bisogni specifichi.


Tempu di Postu: Dec-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi