U principiu è e caratteristiche di a machina di tissu non tissu spunbond

Machine à tissu non tissé Spunbondhè adattatu per a materia prima per a tela non-tessuta, pò processà una varietà di specificazioni diverse, diverse forme di sacchetti non-tessuti, sacchetti di clip di cavallu, sacchetti di manu, sacchetti di purse, etc. In l'ultimi anni, a nova industria cù sacchetti è micca. -woven sacchetti di frutta, sacchetti di plastica basculante, sacchetti di uva, sacchetti di mela, etc.. A macchina integra l'elettromeccanica è usa u funziunamentu di u toccu.
Machine à tissu non tissé Spunbondhè alimentatu da l'alimentatore per mandà in polvere (coloide o liquidu) à a tramoggia sopra a macchina di imballaggio, a velocità di introduzione hè cuntrullata da u dispusitivu di posizionamentu fotoelettricu, u rotulu di carta di sigillatura (o altri materiali di imballaggio) hè guidatu da u rullu di guida è introduttu à u shaper di u collu, chì hè piegatu è poi lappatu da u sealer longitudinale per diventà un cilindru, u materiale hè automaticamente misuratu è riempitu in u saccu, u sealer horizontale tirà intermittentemente u cilindru di u saccu mentre sigilla è taglia u calore, è infine. formate una cucitura longitudinale di volta per sigillà u saccu pianu nantu à trè lati, cumpiendu u sigillatu di un saccu.
1. Utilizendu a saldatura ultrasonica, hè senza agulla è filu, eliminendu u prublema di i cambiamenti frequenti di l'agulla è di u filu, senza a situazione di l'articulazione di filu rottu di a cucitura di filu tradiziunale, è permette ancu una cisura locale pulita è sigillatura di tessili.Stitching ghjoca ancu un rolu dicurativu, aderenza forte è solidità, ponu ghjunghje effettu waterproof, embossing chjaru, a superficia effettu sollievu più tridimensionale, u travagliu vitezza effettu prodottu hè bonu di più high-grade bella;a qualità hè garantita.
2. L'usu di u prucessu di rota d'acciaio ultrasonicu è spiciali, i bordi sigillati ùn anu micca crack, ùn ferite micca u bordu di u tela, è senza riva pelosa, fenomenu di bordu rotulatu.
3. Nisun preheating hè necessariu per a fabricazione, è u funziunamentu cuntinuu hè pussibule.
4. Facile à upirari, micca assai sfarente da u metudu di operazione tradiziunale di a macchina di cucitura, è pò esse operatu da fognature ordinarie.
5. Low cost, 5 à 6 volte più veloce di machini tradiziunali, alta efficienza.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi